ddgme

23 Mayıs 2014 Cuma

Adriana Lima baby vikt , Adriana Lima baby pappa , Adriana Lima Graviditet Adriana Lima Döttrar , Adriana Lima och ungar

Adriana Lima baby vikt , Adriana Lima baby pappa , Adriana Lima Graviditet Adriana Lima Döttrar , Adriana Lima och ungar .






















Adriana Lima på hennes Post - Baby Body : " Jag kände mig som min benstruktur bara förändrats helt .

Hot mamma / supermodellen Adriana Lima öppnade nyligen upp om hennes post- bebis kropp , hennes kost och viktminskning programmet :

â € OEI förändras alltid min diet hela tiden varje år jag göra något annorlunda , och i år skulle vara exceptionellt eftersom jag hade bara en baby . Så jag hade extra vikt som jag satte på , och även min kropp var helt annorlunda - jag kände mig som min benstruktur bara förändrats helt . Jag verkligen var tvungen att arbeta på ett annat sätt , så jag gjorde några olika things.â € ?

â € OEI startade med en vätska detox och sedan , efter att jag gjorde bara protein . . . Jag gick till en nutritionist - allt följs av en läkare . Det är inte så att jag bestämmer mig bara på min egen , â € ~ Jag gör det här ! Jag gör det ! " Nej, jag har en nutritionist , och han gör en serie prov , andning , blod och allt annat . Och därifrån ser han hur min ämnesomsättning fungerar . Om min matsmältning är snabb , vilken typ av mat gör mig uppsvälld och inte - alla dessa typer av saker . . . Food-Wise jag äter som något grönt , alla gröna grönsaker grillade eller någon typ av kött grillat , liksom fyra uns av vad som helst , till lunch och middag .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder